niedziela, 29 maja 2016

Wielki powrót, a może nowy początek ?

Siema, jestem Anka i WITAM CIĘ na moim nowym blogu.

 Miałam już okazję prowadzenia bloga, niestety strasznie go zaniedbałam i już nie potrafiłam kontynuować na nim pracy. Zaczynam od zera, z czystą kartą, nowym zapałem, świeżymi pomysłami i wielkim optymizmem. 


Zapraszam do poznania autorki bloga "Encyklopedia marzen"



  • Jak już wspominałam mam na imię Anka, w wielu przypadkach będę się posługiwać pseudonimem Ancyk. Mam 19 lat, jestem absolwentką LO, niedawno pisałam maturę, dlatego dopiero teraz założyłam bloga. Mam po prostu więcej czasu na pisanie. 
  • Zazwyczaj jestem bardzo rozgadana, nie brakuje mi pomysłów na siebie, ale zdarzają się sytuację, gdy brakuje mi języka za zębami, nogi mam jak z waty, a ręce trzęsą mi się jak galarety. Na szczęście to sporadyczne sytuacje.
  • Mieszkam w małej miejscowości w województwie świętokrzyskim. 
  • Jestem jednocześnie otwarta i skryta, to jedna ze sprzeczności, która mnie tworzy, o kolejnych dowiecie się z czasem.
  • Na moim blogu będzie można odnaleźć moje myśli, odczucia, postawę wobec świata, a także opowiadania i wiersze, które pisze w wolnym czasie.


Oto jeden z wierszy, napisałam:

"Czego bać się w miłości,
 która wplata się w nasze serca nie pytając o pozwolenie
 jak już nie samego faktu,
 że w ogóle istnieje." 


Do zobaczenia wkrótce.
Pozdrawia Ancyk.

19 komentarzy:

  1. zapraszam na laskowska-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania wracaj do pisania! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się, że będę mogła być tutaj z Tobą od samego początku ^^ Będę śledziła wszystkie wpisy, obserwuje i zapowiada się na prawdę ciekawie. Czekam na kolejny post :) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa i cieszę się, że chcesz zostać ze mną na dłużej :)

      Usuń
  4. Heyo:) odrazu zakochałam się w tym jak piszesz <3 czemu przestałaś? nie przestawaj! świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, miło z Twojej strony, przestałam pisać przez obowiązki i lenistwo, ale drugi raz na pewno nie popełnię tego samego błędu.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ojejku, świetnie piszesz! Jestem za tym, żebyś kiedyś zrobiła oddzielny post, z własną twórczością. Zapowiada się dość ciekawie, a więc obserwuję, nie mogę się doczekać więcej! :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu zapewne bardzo często będzie pojawiać się moja twórczość, poniekąd dlatego właśnie ten blog istnieje. ;) Już wkrótce wrzucę jakieś wiersze.
      Pozdrawiam ;p

      Usuń
  6. Wiersz idealny, cudownie piszesz :3
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa. Oczywiście już Cię zaobserwowałam.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Aniu jestem zafascynowany :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć! Bardzo mi się tu podoba. Powodzenia w blogowaniu. Obserwuję i czekam na nowe posty! :)

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło z Twoje strony :)
      z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga ;)

      Usuń
  9. Zapowiada się naprawdę ciekawie! <3
    Świetnie, że założyłaś bloga.
    To naprawdę jedna z najlepszych decyzji.
    Powodzenia w blogowaniu! :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń